onsdag 1 oktober 2008

Träna

Jag har börjat träna igen efter försommarens hjärnskakning. Dels har jag inte orkat tidigare pga sviterna dels har livet med flytt och nytt jobb inte gått ihop med att orka träna.

Jag har varit trött, så himla trött, gått och lagt mig 20:30 och ändå inte kunna stiga upp kl 6, 7 eller 8. Bara trött.

Nu har jag i alla fall satt igång och börjat träna, har gjort det i flera dagar nu.

Vad händer, ok att jag är piggare, det är ju en känd faktor.

Men jag blir bara mer frustrerad, har bara mer energi som måste få utlopp.

Det är bästa för mig att bara bli försoffad och äta chips, men då kommer viktångesten, den är redan stor då kilona ökat sedan juni. Men i alla fall så orkar jag inget då och gör inget och hittar inte på något.

Nu vill jag bara springa stockholm maraton, slå någon, skrika rakt ut, supa mig redlös, dansa så håret är så svettigt att det går vrida ur.

Inge bli det på att jag sitter med IPOD:en och lyssnar på senaste musiken heller, kanske skall byta till ballader eller något sådant.

Inga kommentarer: