lördag 11 oktober 2008

Brödrostar och andra hushållsapparater

Vi funderar på att slå på stort och köpa en Kitchenaid Artisan hushållsassistent.
Vi har en orange Husqvarna från 80-talet samt en matberedare men ingen är snygg nog att stå framme vilket gör att man inte använder de så ofta som man skulle kunna göra samt att det är ju en snygg designpryl i vårt nya kök.

Vi skall definitivt köpa en ny brödrost då den är sunkig och ful.

Wow vilka brödrostar det finns att köpa idag, det är ju värsta rymdobjekten, mycket knappar och annat som kan gå sönder men som säkert får Matte att gåigång.

Jag kan alltså tänka mig lägga ut uppemot 8000 kr för hushållsassisten och mixer men ryser om brödrosten kostar över 300 kr och de under 300 kr ser förtaffliga ut.

Jag hatar verkligen sånt här, det skall vara billigt, snyggt och hållbart.
För mycket knappar och sådant blir bara för mycket blingbling och inget som tilltalar mig.

Men idag verkar allt vara upplagt för att det skall lysa och blinka oavsett, även alltså för en brödrost. Eller vad sägs om den här? Lite porrig om jag får tycka till.


Inga kommentarer: