tisdag 20 maj 2008

Saker som driver en till att man vill att allt skall ta slut!

Idag har vi konstaterat att det är några saker som får en att nästan vilja ta självmord, läs orkar inte längre!

Det kan vara magsjuka, kräkas, när man ligger där då känner i alla fall jag att jag inte vet hur jag skall orka en sekund till och tänk om man bara fick somna in och inte behöva springa på toan om några sekunder till.

Det kan vara öroninflammation i vuxen ålder, det gör ganska ont, ni som haft det vet det och det är jobbigt, mkt jobbigt.

Det kan vara tandvärk, jag har inte haft det mer än en två gånger i vuxen ålder så jag är väl lyckligt lottad där men jag minns att det inte var kul när visdomständerna kom, ja, tänk, även Anna fick sådana, om jag är vis, ja, det har ni väl läst senaste tiden =).

Det kan vara förlossning, inte för att jag hade den känslan direkt, ont gjorde det, som faan, men eftersom jag klarade mig, skryter lite säker nu, på 70% lustgas så hade jag det säkert piano motför många andra.

Det kan vara rethosta, när man ligger där och hostar så det blir blodsmak i munnen. Ja, jag vet inte, då är iallafall jag glad att jag kan ta en överdos Cocillana-etyfin.

Inga kommentarer: