fredag 16 maj 2008

Banker

Finns det någon bra bank över huvudtaget?
Känner att jag börjar ruttna på bankerna och deras kvarleva i 80-talet.
Tekniken är förlegad, E-tjänsterna håller inte måttet, tar lång tid att ladda, saknar vitala funktioner.

Att få tag på sin bankman är i det närmaste omöjligt annat om du ringer och säger att du vill öka ditt sparande.

Vi bytte bank 2004 för att vi tyckte att vår förra bank lekte lite väl mkt storebror och var allmänt knepiga. För mig var det ett enormt stort steg då jag är sååå lojal och kände att jag verkligen nu övergav min gamla bank som jag haft sedan 15 års åldern typ då jag fick mitt första minutenkort.

Nu är vi där igen, vår nuvarande bank är helt hopplös. 2004 var de kanon, allt fungerade men nu enligt börsrapporter går det utför på flera plan.
Så dags att byta igen alltså.

Men till vilken bank? Finns det någon som är nöjd med sin eller skall man måsta dela upp allt, spara där, låna där, lönekonto där?

Inga kommentarer: