lördag 17 maj 2008

Hemligheter

Matte har en hemlig blogg.
Matte är smart, har tänkt på att om jag och F får reda på detta så skall vi inte kunna hitta den.
Namnet på bloggen är därför väl genomtänkt.

Jag och F är rätt övertygade att om vi tillsammans sätter oss ned, vårt outtröttliga sökande, vår rätt hyggligt bra kännedom om Matte, vår kännedom om sökning på internet, tillsammans kommer vi att knäcka det hela.

Jag har oxå funderat på att ha en anonym blogg, ibland vill jag skriva mer än vad som är lämpligt här, jag vet ju att det kan läsas av "fel" personer.

Men... att bara skaffa en... som Matte har gjort...hmm och inte berätta det...hmm.

Det blir nog bra, helst när jag hittat den, samtidigt vet jag inte om jag vill hitta den. Det är ju som att läsa ngns sms eller e-post det får man bara inte göra.

4 kommentarer:

Minna sa...

Hördu Anna, det är skrämmande hur många inlägg du har på din blogg! Var hittar du tiden! ACK!!! :)
Du ska veta att jag läser nästan varje dag, fast jag så sällan kommenterar. Det är enormt kul och intressant att ta del av dina tankar om smått o stort.

Om banker: jag skulle dela upp det på flera banker. Jag har SEB och Skanida, men när vi kommer tillbaka så ska jag se över detta igen.

Om hemliga bloggar: den är inte "förbjuden" om den finns utlagd på nätet. Hittar du den så ska du ju läsa den! Och skicka mig länken! :)

Om Wikipedia: Japp, den är fantastisk!

Kram!

Minna sa...

Glömde säga att jag mejlade dig mitt telefonnummer (till jobbadressen), men efter ett mejl från Eva med intressanta nyheter så undrar jag om du fått mitt mejl?

Anyway, ring mig eller mejla mig om du inte fick mitt nummer.

Trulsanna sa...

Gumman, det bara kommer som en gåva från GUD!
Skojar bara, jag vet inte, just eftersom jag är i ett bloggstim så blir det lättare att skapa tid.

Kramar och jag ringer, nu fick jag ju ett nytt blogginlägg att skriva.

Anonym sa...

iiihhh.. vågar man läsa ens partners "hemliga" blogg? Vette fasen..
puss och kram