tisdag 6 maj 2008

Min tatuering = that´s me = vild, vacker o sensuell ;-).

Jag har länge funderat på att göra en tatuering. Min tanke är att när jag gifter mig skall jag tatuera in min autograf/signatur på ena ankeln. Ja, lr vad det nu heter längst ned vid ena foten fast på sidan. Jag är urkass på anatomi.

Men en sådan tatuering kan A=aldrig bli av, B=få vänta på sig jvlig länge.

Men i Thailand i januari, jag vet inte varför men plötsligt slog det mig, jag skall tatuera in en vildhäst. Varför har jag aldrig tänkt på det förr?

Jag skall i alla fall ha en vildhäst med flygig man där hästen stegrar sig längst ned på ryggslutets ena sida. Äntligen en tatuering jag känner jag kan stå för, man kan ju inte bara tatuera sig för att göra det lixom, det funkar iaf inte för mig.

That´s me = vild, vacker o sensuell ;-).

1 kommentar:

Anonym sa...

Tufft! kram