onsdag 17 september 2008

Toabesök

Jag har till vissas kännedom ett visst handikapp, jag kan inte gå på vilken toa som helst. Jag kan hålla mig typ hur länge som helst för att slippa sitta i en toa som är alltför oisolerad eller för centralt placerad där det märsk hur länge man varit inne.

På mitt nya kontor så är det helt galet, jag kan bara inte, det gäller att pricka av när så många som möjligt är på lunch, fika eller så. Jag håller på att bli galen. Min enda tröst är att vi snart skall flytta någon annanstans och jag hoppas toan är mer lägligt placerad där.

Det spelar ingen roll vad mitt besök handlar om, det bara sluter sig inom mig, jag kan inte. Jag måste muta in min toa, boa in mig lite sen känns ju detta lite förlegat.

Typ, så här har det alltid varit på det här stället och det finns ingen anledning att byta eller förnya. Den här duschen har jag alltid duschat i, spelar ingen roll att det finns 3 till lediga osv osv, vi har alltid gjort på det här sättet...

Men tyvärr bara att erkänna när det gäller toaletter så utser jag "min" och dit vill jag gå.

Nu har jag inte någon och jag längtar till arbetsdagen är slut så jag kan... ja, ni förstår.

Plumspapper eller spola i handfatet i all ära, men det räcker inte, toan är så himla centralt placerad att det är obscent, jag håller på att bli galen!

Hur gör ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

:)
På mitt jobb fanns 6 toaletter på rad. Avskilda med väggar och varsin dörr så klart men jag brukade ibland tänka på hur absurt det är att sitta och bajsa på rad - bara avskilda med en vägg.
Att sedan ett kök ligger vägg i vägg... märkligt. Folk äter och ett par meter därifrån sitter andra och bajsar. Inget plumspapper i världen hjälper om man börjar tänka så. :D
hoppas din toa-noja lägger sig snart så att du inte blir sjuk av kiss och bajs förnekelse. :)
puss och kram
bajsmaria