torsdag 4 september 2008

EU suger hästpung

Nytt på aftonbladet, att bloggande skall regleras.
Men hallå, nu får de ändå ge sig. Om jag vill vara anonym och blogga skall väl jag och alla andra kunna välja detta. Man kanske har religiösa åsikter som inte stämmer med det land man lever eller kommer ifrån. Man har kanske funderingar på om man är gay eller bara en fetisch som man inte vill skall komma i ljuset för ens arbetskamrater.

Det måste få vara högst självvalt om man vill gå ut med namn och ansikte på sin blogg eller att någon därute skall veta vem jag är.

Helt galet i min mening och jag vet inte, är det verkligen detta EU skall bry sig om??

Hur vore det om de tänkte mer på Ekonomin och inte sin egen utan medlemsländernas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte läst denna nyhet än, men det låter kanske mindre genomtänkt.

för övrigt_ det finns en blog award till dig på min blog! Puss!

Trulsanna sa...

woho, det skall jag kolla in, vad det är förnågot.

Kramar A