måndag 4 augusti 2008

Några bilder från huset

Klicka på bilderna så öppnas de i nytt fönster och med högre upplösning!

Vardagrum, kombinerat med köket. De stora spegeldörrarna är numera i samma mörkare grå nyans som lister på väggarna.

















I köket har vi satt upp en blommig tapet med grå botten.
Hela huset går i vitt och grått än så länge...
Köksbänk är i laminat och diskho i ngt konstigt dyrt material...














Vitvaruvägg enligt tidigare beskrivning!




















Närbild på Matte dröm!













Vårt extrarum på bottenvåningen som skall gå i gammal stil med guldmöbler och mahogny!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det ser ut redan, Anna. Vilket enormt jobb ni lagt ner, jag är stum av beundran. När blir inflyttningen?

Jag klickade på dina länkar... Är det månntro Mattes hemliga blogg det där? :D Jag läste den i alla fall och kände igen mycket av dina tankar, så det är väl inte helt otroligt att det är din sambos skapelse... ;) Intressant blogg, fast inte uppdaterad!! Det är för varmt för att jag ska orka tänka nog rediga tankar för att formulera en kommentar på nåt av inläggen (fast jg har många, många åsikter om det han skriver).

Kram

Trulsanna sa...

Tackar tackar, jo lite jobb har nog främst Matte äran att ta åt sig.

Vi hoppas på flytt i helgen! Allt beror på vatten och elgubbarna. Vi kan flytta in som det är. Det är bara lite kosmetika som lister osv så det kan vi lätt fixa medan vi bor där.

Sen har vi förvisso 90 kvm till... oinrett men det ordnar sig.

Haha, jag förstår att Hur tänker du?? bloggen kan utlösa lusten att kommentera lite!! Jag bekräftar eller dementerar ingenting på denna offentliga kanal.

Kramar i massor A