torsdag 26 juni 2008

Skelett i garderoben, aldrig Anna "for president"

Läste att det börjat handla om presidentfruarna i USA i valet. Deras bakgrund och deras intentioner. Det är fascinerande att man orkar bry sig om dessa damer då de egentligen inte har med ämbetet att göra. Självklart påverkas alla av sin familj och ännu mer av sin partners idéer och åsikter. Men då borde de isåfall göra om själva presidentvalet, då borde på ngt sätt båda parter i ett äktenskap kandidera. Annars förstår jag lixom inte vad tanterna eller gubbarna i detta fall har med deras kandiderande partner att göra.

Jag skulle aldrig klara ens ett lite kommunval. Tjohej vad jag har skelett i garderoben. Vilka brev jag har skrivit genom åren. Vilka bilder det finns runt om i Sverige/Världen på mig...
Ord kan man ju på ngt sätt hävda att den andra ljuger även om många lär tro att just Jag ljuger. Bevisbördan är ju 50/50 i sådana fall.

Men klara bevis i forma av brev eller bilder, hohoho. Aldrig, hur gärna jag än vill styra Sverige kommer jag att deltaga i ngt sådant. Inga dokusåper heller, inget som kan få offentlighetens ljus att lysa på mig här inte. Big no-no!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag orolig...... *LER*
vad för bilder?
Håkan

Trulsanna sa...

Haha, de bilder skulle du gärna vilja ha va???
Jag bara utgår från att om jag blir känd så är det ngn som kan hosta upp ngn gammal bild. Ngn som känner igen mig.
Jag vet att det tagits bilder i olika situationer... Men mest då alkohol varit inblandat och inte i olika ställningar =).
Jag tänkter inte på ngn särskild, jag är ledsen att jag fick dina förhoppningar att växa...
Kram kram A

Anonym sa...

Hmmm, ska leta igenom mina fotoalbum från 1988 eller så och se vad smarrigt jag hittar! :)
kram