torsdag 26 juni 2008

Har ni freebees?

Jag har freebees.
En stor en är Robbie Williams, sen finns det ngr mer tveksamma.
Dealen mellan mig och matte är att vi båda känner att den personen är värd vår respekt.
Vad innebär då en freebee?
Rent frankt menas det att man får ligga med denna person utan replisalier!
Tänk er den!!!
Nu är det mer ett spel och jag är dock lite tveksam hur ngn av oss skulle reagera om det defacto hände...
Nu är mina chanser med Robbie Williams ngt små, men hepp det är oxå Mattes freebee!! Nja men om Matte ville så skulle han va det och Matte vill men ändå inte för han är ju rätt läcker och det tycker ju matte oxå. Det är bara att Matte tror inte att han gillar killar.

Mattes ena freebee är rödhåriga tjejen, hon gynläkaren i Greys Anatomy, hon som var gift med McDreamy. Hon är läcker oxå. Det tycker vi båda och om Matte har chans att kuckelikua med henne... Ja, då e hon en freebee.

Jag blir kär typ varje vecka. Det kan vara ngn ung liten stackars kille på OnOff som är söt, smart och snygg och bara lätt att gilla. Det kan vara ngn i ngn film eller ngn fotbollspelare. Men kär, typ blir jag lätt. Tycker ngn är snygg osv.

Matte blir inte lika lätt kär, men han flörtar med varenda kassörska och servitris han kommer över som ser ngt bra ut eller har ngn form av charm.

Svartsjuka? Nope, varför skall vi vara det för ngt så oskyldigt? Något så uppenbart? Det som är uppenbar flört eller dylikt är ofta helt ofarligt. Det är det som inte sägs och visas som är det man skall dra öronen åt sig för.

Så fram för mer rättframma samtal par emellan så behövs inga onödiga anklagelser och diskussioner som visar och är grogrund för svartsjuka.

Vem vill ni eran freebee skall vara?

Inga kommentarer: