tisdag 7 april 2009

Sköna boostande kommentarer!

Har de senaste veckorna fått höra några ord som gör mig glad och stärkt när jag går omkring och lallar på!

-En frisk fläkt i vars sällskap man trivs!

-En fantastiskt underbar kvinna, snygg och smart!

-Att man blivit klok "Av att pratat med mig"

-Att jag är en fisk som ofta vågar simma på djupt vatten! "kanske en haj"

-Att det inte växer någon mossa på mig!

-Att någon alltid kommer att vara attraherad av mig om jag så väger 120 kg. "Intim nära mental relation"

Jag är så glad att jag spricker och att dessa underbara människor finns. Att vi vill och vågar ge varandra komplimanger. Att vi vill och vågar stötta och finnas där och se varandra, uppskatta varandra och bjuda på oss själva.

Säkert låter det ego och annat för en del att skriva ut detta såhär, men jag är glad, jag känner att vi måste ge och ta. Ibland kan jag känna mig så rysligt ensam och att ingen tycker om mig och att livet är piss, ofta två dagar före med stark pms. Men ändå, att då komma ihåg dessa tankar är ett sätt att se saker ur fler än en synvinkel när det är sådär nattsvart, påminna sig om de goda och bra sakerna.

Jag tänker inte skämmas längre eller försöka förminska mig själv för att någon annan skall må bra.

Inga kommentarer: