söndag 26 april 2009

Kärleksfulla uttryck

Jag ger smeknam till de flesta så fort de betyder det minsta lilla mer för mig.

Det är mitt sätt att visa vad jag känner och att just du är betydelsefull.

Det kan bli många hjärtat, vännen, tjejen, killen, gullet och så kan det låta.

Ibland kan jag säga det för att det är lite provocerande för att någon kan bli lite störd, men till 99% så är det av ren och skär värme, för att du betyder mycket för mig och jag vill knyta dig närmare mig.

Hmm, det är inte så många som kallar mig sådana saker. Förvisso så tror jag att det inte är så många som gör som jag, inte vad jag har märkt. Jag har kollat runt lite med kompisar också hur det funkar på deras jobb och så...

Men vilket som så gillar jag att öppet och tydligt visa vad jag känner och visst gör jag det med mycket fysisk beröring och huvudlutningar, knuffar och annat. Men ord är också viktiga.

Jag kan bara hoppas att vi blir fler som gör så, det är ändå himla trevligt att känna sig omtyckt, det antar att de allra flesta tycker??!!

4 kommentarer:

sandy sa...

du har så rätt annispannis :) håller med till hundra! puss hoppas vi ses snart :D

Trulsanna sa...

Tack du sandypandy... när kommer du till el stockholmo då??!!

Kraaam!

Anonym sa...

Hallå där... för mig har du alltid varit stumpan, glöm inte det! ;) Inte för att du på något sätt är en "stump", utan för att jag tycker så himla mycket om dig att du måste få ett smeknamn och jag tycker stumpan är rart. :D

Trulsanna sa...

Exakt, precis så har du faktiskt sagt så länge jag kan minnas... Oklart hur länge det är då mitt minne börjar svika mig?

Det är mysigt med smeknamn.

Tack!!

Kram A