söndag 27 juli 2008

Jädrans pedofiler

Blir så ledsen att pedofilerna har förstört så mkt.
Är på badstranden och knappt ett ända barn springer nakenfis.
Mina barn älskar att bada, ligger i alldeles för länge och är likblå om läpparna när de kommer upp.

Fort av med blöta badbyxor...
Så hur fungerar det idag? Jo vi har två par med oss, växlar mellan dessa för att ingen skall kunna ta ett smaskigt foto på våra små telingar och deras nakna hud.

På Åland springer de nakenfis mest hela dagarna, de är ju vana vid detta.
Hur förklarar jag för en snart 5 åring och en 3,5 åring att det finns pedofiler?
Det går lixom fetbort, alltså måste jag argumentera, titta på de andra barnen, för att jag säger så osv osv.

När jag var liten sprang jag nakenfis långt upp i åldern, jag är lite av en nudist enligt ena syskonbarnet... Nja jag vet inte det, jag är bekväm med min nakenhet men jag skulle inte gilla att gå naken idag på en badstrand om det så vore en nudiststrand.

Jag är bekväm och inte blyg och jag vill inte att min dotter skall stå som många andra 12 åriga tjejer och inte våga byta bikini till tröja utan att gå undan eller krypa ihop under en handduk.

Så om det fanns typ Radar för pedofiler så kunde man spruta på stranden innan, precis som det finns för mygg och getingar.

1 kommentar:

Anonym sa...

pedofilspray vore bra. Håller med, jag vill att mina ungar ska kunna kuta nakna på stranden utan risk för snuskiga peddos.
kram