måndag 16 februari 2009

Jippie!

Detta kommer att låta tämligen knäppt, jag misstänker i alla fall detta.

Men jag är faktiskt ett år yngre än vad jag själv trodde, jag har gått omkring och trott att jag är 38...

Men så var jag på apoteket och hämtade ut recept och ser att det står Ålder:37!

Wow, e jag verkligen bara 37, puh, men då har jag ju hela dryga 2,5 år kvar till 40 Oh, my god!

Det kändes helt ok om vi säger så.

Att jag tagit fel på ålder beror på, ja, vad skall en tämligen välutbildad erfaren människa säga?
Jag har nästan aldrig pratat om hur gammal jag är utan alltid refererat till det årtal jag är född, så av den enkla anledningen så räknade jag aldrig efter utan bara antog.

Hurra, hurra, hurra va ja är glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis sötnos till att ha vunnit ett helt år! Jag önskar att jag kunde få samma vinst. :)
För mig är 40-årskrisen konstant lixom.. vill också ha ett år till.
puss och kram

Trulsanna sa...

Strålande, då kan vi vara mörka å deppiga ihop då i några år...