lördag 24 januari 2009

Teknikstress

Visst, ett ilandsproblem.
Förvisso, inte mindre desto fakta att jag lider av det.

Min laptop har typ inget batteri, minimalt med ramminne och något jvla drivrutinfel som gör att den buggar ur det trådlösa nätverket hela tiden och då kopplas jag ur VPN lösningen till jobbet och måste starta om datorn...

GAAAAAAAAAAAAlen!

Sen hemma, allt är slött, hinner skriva tre meningar innan det visas på skrämen, segt. Program startar inte på millisekunden, för jag har en gammal dator...

Köp ny, visst, om jag hade pengar.

Så tv, digitaltv som stänger av och skall söka drivrutiner och hänger sig eller så funkar inte text tv eller annat.

2009 förväntar jag mig bara att detta fungerar.

Jag skall inte behöva sitta här och starta om datorn 3 ggr kl 00:00 en fredag kväll.
Av den anledningen är jag ju kvar här vid datorn och inte någon annanstans!

Det är ju så meningslöst att få teknikstress och inte mindre än att jag vet det så får jag det ändå.
Puh, bara måste vräka ur mig.

GRRRRRRRRR

Inga kommentarer: