tisdag 24 mars 2009

Färjan filmar den 3 april

Pratar med vänner om att få ihop den där kryssning som vi tänkt göra hur länge som helst, typ 5 år, både som par och att bara åka tjejgäng, tror inte vi gjort något av det så herregud, vi har ju all tid i världen... om vi skall få ihop båda de resorna... efter 67 kanske?

Förslaget just nu kom upp att åka till den 3 april för då filmar man för färjan.

Nej, nej, nej!

Jag kommer aldrig att stiga på Cinderella full med kameror, inte ens om jag åker Cinderella som transportfärja, för det kan faktiskt hända om man skall till stugan. Då funkar vilken båt som helst bara man kommer fram om det skall vara på det sättet.

Men främst åker man väl Cinderella för att parta!
Det finns inte en sportmössa att jag skall stå där halvpackad, luta mig fram lite, försöka fokusera blicken på den jag än må prata med och oavsett avsikt så kommer ju avsikten att endast visa en sak... RAGGGNING PÅGÅR, typ!

Eller så är det två superpackade människor, dvs jag och någon till som vanligtvis löser världsproblemen, eller snarare jag som hamnar längst in någonstans i någon fåtölj och får höra om någon tjejs eller killes största misstag eller olyckliga kärlek, och är en obetald Dr Phil!

Hurvens, inte jag på film inte.

Så nu föll ju det alternativet bort och det påminde mig även att kolla upp när man filmar så kan jag ta bort de alternativa datumena också från kalendern :-).

1 kommentar:

Anonym sa...

Å herregud, vilken mardrömstanke. Tänk hur det var för mig som jobbade på dessa tingestar, har du nån aning om hur mycket omvägar man fick gå ibland när det filmades ombord? Brr.

Nä, ta en weekendresa hit istället. Här riskerar du som mest att hamna i min scrapbook... :)

Kram!
Minna