tisdag 29 april 2008

Klädhumör, kan det skifta under dagen?

Personaldag, planering med informationsenheten idag avslutar med middag och ÖL!!

Var i Barkarby och shoppade för ngn månad sedan, rätt många plagg, kjolar och klänningar för våren. Förra veckan märkte jag att jag glömt bort en av kjolarna. Vips, lördagen fick gå i shoppingtecken och var och köpte skor och ngr blusar/toppar för sommaren.

Min plan var att ha kjolen och mina nya skor och en topp idag, det har figuerar i huvvet sedan förra veckan. Fixar mig imorse, känns inte helt rätt, tar kjolen, provar lite toppar. OK!

Stayup´s, nya klackeskor, kjol, topp och tar pendel till Sthlm.
Märk väl, jag har en diger väska med kläder med mig för jag skall nog övernatta i Fridas lgh. Känner mig klädosäker och väskan är rätt full, vilket den kanske alltid är när jag skall ut och bort.

Kommer till jobbet, då är jag helt övertygad.

Jag är inte kjolAnna idag, jag är lite mer rivig, känner att det är en busig och dag med mer klös, byter till stilettklackar och jeans.

VIPS! Nu känns det som att jag är mig själv igen, woha!

Visst är det märkligt eller?

Tänk vad kläder gör och för den delen, humöret gör med kläderna.

2 kommentarer:

Minna sa...

Hej gumman! Hoppas det var en rolig personalmiddag! Klart att klädhumöret kan variera under dagen! Vad bra att du hade alternativ att ta till.

Kram!

Trulsanna sa...

Hepp, fast så kan man kanske inte gå omkring. Alltså med en stor kappsäck m kläder att byta varje timme... Nu hade jag tur.
Ja, det var en kanondag och kväll.

Kram