onsdag 16 april 2008

Lunchplaner!

Varför har jag inte matlåda varje dag,
Under mina arbetsår på bostadsförmedlingen har min kollega/chef Martin bestämt otaliga lunchmenyer för mig.
Det är inte heller helt ovanligt att jag ringer Matte för att få veta vad jag skall äta.
Hur kommer sig att folk, msk vet vad dom är sugna på?
Jag vet bara att jag ärsugen och jag vet bara hur man tackar nej till olika förslag men kan tyvärr sällan gällande lunchplaner ha ngn kreativ åsikt.

Hur kommer det sig? Välja färg, kakel, namn på barnen, massa stora val, det kan jag göra/ta på en pissminut, men inte välja en simpel lunchrätt??

Idag?

Kl 13:16 blev det en kopp te och en Wasa Sandwich!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

belsutsproblem?

Trulsanna sa...

Jopp, i små frågor, men i de som verkligen gäller och påverkar ens liv, nemas problemas... Konstigt lr?

Trulsanna sa...

Jopp, i små frågor, men i de som verkligen gäller och påverkar ens liv, nemas problemas... Konstigt lr?

Minna sa...

Hemmafrun i mig ryser vid tanken på en sån lunch! :D Här är det alltid upprepning av gårdagens middag som gäller. Noll beslutsfattande! Idag blev det lasagne.

Kramis!