tisdag 24 april 2007

Viktsajter

Så var det dags igen, skall trolla bort ett antal kilon, nästan så jag vill bli gravid igen för jag har gått ned under mina graviditeter.

Jag har kollat runt lite och försökt få mig en uppfattning vilken viktsajt som är bäst, såg i ett chattroom att Internetworld och GP hade gjort tester förra året. Vi vill äta GImat då vi verkar må bra på den kosten men GIkoll´s sajt får så urusel kritik att jag blir villrådig. Må Bra:s sajt får bra betyg av Internetworld, men tyckande är ju godtyckligt och jag landade i att jag anmälde mig till både viktklubben och må bra:s sajt. Typiskt mig, aldrig riktigt våga chansa, gardera mig så jag inte kan bli besviken eller gå miste om något... Något jag får träna på, men koncentrera mig på viktsajterna nu i alla fall.

Viktklubben leder nog so far, även om Må Bra:s recept och livsmedelsbank verkar vara mycket bättre.

To be continued!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen och alla andra....
Jag kan rekommendera Aftonbladets Viktklubb. Speciellt om man gillar att sitta och trixa framför datorn och kolla på staplar å diagram i olika glada färger. Det finns också möjlighet att få bra stöd och peppning från forumet på sajten. Jag lyckades bli av med 10 kg utan att det kändes som en helt omöjlig uppgift. Så kör igång, inget att vänta på.

Maria sa...

Håller med majsan - viktklubben är bra och borde passa en pysslig ordningsfanatiker som dig bra Anna! =)
puss och kram Maria

Marit sa...

Hej raring!
Du får börja efter helgen...
Middag hos Marit & Daniel blir det ingen smalmat och inte heller light dryck i vinglasen ;)
Kram Marit

Trulsanna sa...

Hej tjejjer, kolla min blogg, arbetar hemifrån :-))