torsdag 26 april 2007

Arbetar hemifrån

Efter personalfest igår så arbetar jag hemifrån idag... Tolka det som ni vill :-)). Det var en lugn personalfest med bara någon öl. Sedan något glas vin på gondolen, det var ljust ute, men tyvärr hade jag glömt både linser och glasögon hemma så jag såg bara sudd istället för storslagna vyer, rätt dumt med så fin omgivning. Jag får trösta mig med att sällskapet var bra, Jennie, Karin och Pontus. Jag var hemma kl 23.

Jag tänkte jobba hemifrån oavsett fest igår men nu var det ju extra skönt att inte behöva stiga upp kl 6. Matte, den ängeln, lämnade barnen
så det var bara att börja jobba när jag vaknade. Lade ut pressmeddelande på vår sajt och andra saker som man kan göra hemifrån. Tyvärr så har tekniken för att logga in hemifrån inte nått mitt jobb, men vår webbplats kan vi i alla fall redigera hemifrån!!

Jag tänkte skriva några dokument idag, har lite som kräver att jag sitter i lugn och ro, men tji fick jag, det har varit typ 3 timmar i telefon. Vi är några från jobbet ska gå en projektledarutbildning och jag har gjort förfrågan till 6 utbildningsföretag, och oj oj oj om dessa är sugna på att sälja. Det är långa intervjuer och möten för att de skall kunna lägga fram en offert osv, suck.

Ikväll blir det rådgivning på Banken, hoppas dom inte skickar oss till lyxfällan, sälja bil och bostad och allt bara för att kunna spara mera och mera.

P.S Jag har ratat viktklubben och måbra, provar nu giviktkoll, man har ju 14 dagars ångerrätt, har använt mig av detta nu för att få mina pengar åter.

Inga kommentarer: