fredag 20 april 2007

På jobbet

Såg att jag fått två kommentarer, man tackar.

Pendlar mellan uppsala och stockholm, hörde på, På Minuten. Fantastiskt roligt.
Jag gillar inte riktigt Pia Johansson i Parlamentet, tycker hon är lite skrikig och kärringaktig.
Men i På Minuten är hon strålande, reptilsnabb och riktigt riktigt rolig. Den som känns lite konstigt är att ibland är det så roligt att det slipper fram ett högt garv i tåget, måste jag säga att, JA, några vänder sig om. Känner mig lite dum, men what to do, något måste man ju göra på resorna. På morgonpendlingen är det alltid sova som gäller, väldigt sällan jag rubbar på den rutinen.

Virginia, orkar knappt kommentera, helt sjukt att man inte vågar gå ut i presidentkampanj och verka för vapenförbud, varför inte?, jo då tappar man röster.
Allvarligt, röster mot liv! Vilket föredrar ni?

Kom med tåget till UA station kl 17:22, steg ut, det
duggregnade, kom utanför taken. Helvetet bröt lös och det
regnade småspik och hagel. Jag var dyngsur när jag kom till dagis, Douglas började nästan grina för han vill krama mig men ändå inte, han skulle ju bli blöt, ve och fasa.





2 kommentarer:

Maria sa...

jösses vilken stor grabb det är på bilden! Vi MÅSTE ses snart Anna! puss puss

Trulsanna sa...

Jag hoppas vi kan ses allihopa på lördag nu den 28:de.
Puss och kram
A